Thursday, June 26, 2014

My Big Day ~ Part 1

Dh lame gile xupdate blog...and hari neyh tetiber rajin nk mengupdatenyer..heheh..
ALHAMDULILLAH sgt2x.....hari ini genap 2week aku bergelar isteri pada Syed Mohd Husairi, rase cam still mimpi di malam hari..cepatnyer masa berlalu..rasenyer baru hari tuh aku gi Nilai nak cari souvenir ape nak bg kat tetamu nnti...hehe...ok, aku nak tunjukkan preparation aku before wedding..Sebagai seorg designer, banyak yg aku create sendiri...ape gune kelebihan klau tak digunakan...hehe alhamdulillah...;)

6bulan before my wedding, aku masih terpikir souvenir pe nak bg kat tetamu...yg jimat kos..yg nampak best..and lg best klau hand-made...at last aku pun dapatlaa idea nk watpe..jeng3x.....

 


 Hasilnya:
 "Love Quotes"




 Done!!
Neyhlaa hasilnya Love Quotes yg tetamu akan dapat..hehe..aku wat 300pcs..jenuh jgk nk mnyiapkannya..thank you pd yg membantu siapkan...*ira*nadiah*yus*hasri*abgmad*kakyam..;)

   Diorg akan dapat gak yassin ngan gula2x


Ok, settle pasal souvenir, aku kena pikir untuk wat wedding card..sumer pun nak wat sendiri..hehe..tapi aku wat simple je..jimat kos..:p neyhlaa hasilnya..taa daa


 untuk letak kat whatsapp & facebook
Settle wedding card, jom kite wat
"guess book" pulak..huhu..;)
 
kertas print terbuang...;) 

Amik 2 keping kertas yg dah diprint tuh, lekatkan depan belakang..biarkan bahagian kosong..and neyhlaa hasilnya....:)

 
done!!! ;)

Biasa bila time wedding mesti nak ade penunjuk arah & bunting...so 1week before my wedding, sempat aku design jap and hantar print kat abg ahmad...perghh harga dia bg mmg best...Daya Maju..;)



 Siap!! ;)
At the same time aku ng b sibuk cari album duit hantaran.. suke2x je kuar berdua..hehe..settlekan pape yg patut..

My Room Before & After...Jeng3x~~

Before:
 sedap btol depa tidoq..keadaan bilik taun lps...
 Beli katil, nak kawin sgt dh..xkan nak pkai katil single lg..heheh
 mencantikkan almari yg sgt cantik..hahah
Cat base dulu...perghhh...penat gilee...kul 1pg start...kul 8pg xsiap lg..haha

ALMOST DONE...

 Almari baruku...cantik x??
 Carpet dah pasang..perghh terus macam hotel..huhu
 Merah itu berani...warna pilihanku..moga2x leh jdi lebih berani pasni..haha
 Langsir yg tak ber'iron...huhu..

TOTALLY DONE!!

Cantik x??ehee...



MY ROOM TODAY!! ;)

 Bantal busukku mesti ade...heheh...oh doraemon...:p






Ok,settle part 1...insyaAllah ade mase nnti daku akan meng'update lagi blog untuk part 2 pulak..heheh..tggu pic2x wedding siap...jeng3x...;) 

No comments:

Post a Comment