Sunday, February 24, 2013

Suprise for me...;)

Ehem...
Assalamualaikum sumer...ari neyh dtg mood nak update blog...haha..byk gak citer yang nak dikongsi bersama..hehe..tapi tengoklaa..tahap kerajinan mana yg aku leh kongsi...haha..

Aku sangat-sangat teruja kat satu benda neyh...and setiap kali kalau bergayut ngan my fiance, mesti aku sebut mende neyh..dia pun agaknya dah naik muak dah dengar...sabar yea b...aku penah ckp ngan dia, lepas dapat note, aku dah tak nak pape dah..nampaknya kata2x ku hanyalaa mimpi semata-mata..hihik...tetiber je aku nak sangat mende neyh...apelaa masalah aku...terlalu ikutkan kehendak tuh..mende tuh leh laa dikatakan mahal..sebab tuh aku tak beli2x..heheh..sebab aku rase mende tuh tak penting and tak perlu koowwwttt..tapi xkire nak jugak.....


One day kitorg lepak sesama, aku hadiahkan dia sehelai t-shirt kappa johor..and sangat sesuai bile dia pakai...encemm....huhu...pasni aku upload pic2x dia pakai t-shirt tuh..huhu..now mesti sumer nak tau apelaa yang aku nak sangat tuh...lepas aku bagi dia t-shirt tuh, dia pun cakap yg dia pun ade hadiah untuk aku..dia pun kuarkan kotak yg kat atas neyh...bile dia bg aku je, terus aku rase macam nak lompat2x gile sbb aku tau ape isi dia..mmg giler arr jap...mende yg aku nak sangat, sekali dapat..huhu..tq b....tq kerana melayani karenah pelik2x tunangmu sorg neyh..haha...taaa daaa....ape kah itu???


Taa daaaaaa....neyhlaa mendenyer...hihik jgn marah...aku mmg suke mende pelik2x..and dapat pulak insan yang memahami..hehe..thank you Allah..;) 


 Cantikkan??Kalau malam2x lagi cantikkk.....;)



Kat bawah neyh model part time aku...xpayah susah2x cari org..hehe..

Lokasi Photoshoot: Pantai Batu Buruk Terengganu
Tarikh: 12 Februari 2013
Model: Husairie Barakhbah
By: sfsak85/nikond90





Orang Kedah, duk Terengganu, pakai Kappa Johor..haha pening btolll..;p
To be continue...:)

6 comments:

  1. heheheh...akhirnya fati dpt jgk benda yg fati nk....model la sgt kan...hehehe...

    ReplyDelete
  2. 2laaa...nk hantar pic neyh kt syarikat permodelan leh x??haha...:p

    ReplyDelete
  3. 2laaa...nk hantar pic neyh kt syarikat permodelan leh x??haha...:p

    ReplyDelete
  4. hahaha..hantaq jala...xslh klo mencuba...klo depa xamik b mgkn depa amik fati sbg photographer...usaha tangga kejayaan kan...

    ReplyDelete
  5. hehe....alamak...xleh nk like arr..haha..xpyh nk poyo sgt arr jdi model...owhh no no no...:p

    ReplyDelete
  6. Heheh.. Laser? Tp best gak ek surprise2 nih..

    ReplyDelete