Wednesday, April 23, 2014

Senyum Je....;)

Assalamualaikum....

Tak smpai 2bulan pun majlis aku akan tiber....tapi beselaa....lumrah kehidupan....bila kita nak wat perkara yang baik neyh, ade je dugaan dan ujian yang mendatang...sbb tuh laa kena bykkan berdoa and wat solat hajat mintak Allah permudahkan segalanya...jangan sesekali mengikuti kata hati yang tak baik tuh...ish3x...Manusia sumer tak perfect....sumer wat silap...dan aku salah sorg drpd tuh...and aku jgk selalu wat silap...tapi alhamdulillah, aku masih diberikan kesempatan utk mmpbetulkan kesilapan aku..aku cuba jdi yang terbaik...tapi sometime hati manusia neyh tlalu ego...buat baik salah apa lg kalau tak wat baik....

Aku just belajar untuk bpikiran positif...buang sifat lama aku yg agak "panas baran" tuh...and alhamdulillah...aku bjaya...dah cukup lama aku tak ras camtu...Mungkin dengan "tekan 12" tuh Allah dah makbulkn pmintaan aku...Alhamdulillah...aku kini dalam usaha untuk menjadi seorg rilek...cool...tenang...bpikiran positif...mmg tlalu ramai yg kadang2x suka nak "downkan" aku...tpi aku just senyum and bkata....ujiann....Mmg sometime if aku takleh nak tahan, aku just nangis and slalu bdoa supaya Allah kuatkan hati aku...Aku just nakkan yang terbaik....and aku harap majlis aku nnti sumer berjalan ngan lancar...InsyaAllah....:)

## Remember that Allah always with us....Keep smile..chaiyokkk...!! ^^))

No comments:

Post a Comment