Thursday, January 8, 2015

:: Good Bye 2014, Welcome 2015 ::

2014.....
Dah pun berlalu...
2015.....
menjelma.....
Suka, duka, pahit, manis, tawar hebe....semuanya tersimpul,
Menjadi satu....

Kenangan 2014 masih segar dalam ingatan....
Yang mana gembira, yang mana sedih.....
Hanya menjadi sejarah.....

Adoii pe jugaklaa yang duk merapu neyh..nak berpuisi tak jadi..haha..erm macam2x kenangan 2014 yang akan diabadikan dlm memori ingatan ini...2014, ku sah menjadi seorg isteri...2014, ku hampir2x nk jadi seorg "umi", tpi belum ade rezeki aku lagi...Abort laa pulak..kena tahan wad 3hari wat D&C..sedih memang sedih..tapi xpelaa, insya Allah ade rezeki akan datang..tulaa, aku tak tau betapa sensitifnya rahim orang yang baru pregnant..and aku sedar aku memang tak jaga betul2x...aku banyak wat keje umah & time tuh jugak leh pulak aku wat "Photoshoot 3S"..ish3x..tapi aku rase aku taklaawat keje yang berat2x just byk berjalan and maybe letih kot.....and start lps photoshoot tuhlaa aku bleeding..ingat ke bese2x je..skali...hmmm....bila dengar lagu Arjuna Beta, aku jadi sedih sebab aku akan teringat yang aku penah pregnant...takpelaa, adelaa tuh rezeki next time..(pujuk hati sendiri) ;')

Neyh pic hasil Photoshoot 3S aku...pagi ahad tuh jugak aku ngeditnyer...;)
Cantik tak??Heheh...


2014 jugak, nadiah jugak sah bergelar seorang isteri...cam tak caya adeq aku tuh dah jdi isteri org...haha..hope dia akan jdi seorg isteri yang baik..;) 

2014...Macam2x berlaku atas kehendakNya..Malaysia dilanda musim kemarau, flight MH370 hilang smpai skg, flight MH 17 kena tembak, banjir teruk di pantai timur..Semoga dengan pe yg berlaku, kite semua akan mengambil iktibar..

Insya Allah tahun 2015 dan tahun2x akan datang akan lebih baik dari tahun2x sebelum neyh..semoga kita sentiasa di bawah perlindunganNya..aminn...
 

No comments:

Post a Comment