Friday, May 17, 2013

Second My Journey ~ || Kedah ||

After jalan-jalan dekat terengganu, kitorang pun bertolak pi Kedah..kampung my hb..Hati neyh mmg bdebar sangat2x..yelaa, nak jumpe ngan bakal mertua and ipar2x..tapi leh pulak tak sihat time neyh..tapi alhamdulillah...sumer bjalan ngan lancar..mak ngan walid hb ok je..akak2x hb pun best..sporting..:)

 
 Muke sakit..huhu

 Sampai2x aku rehatkan diri..and then petang tuh aku ajak sumer gi tgk padi..jakun betul..haha..yelaa, biase tgk dari jauh je..neyh siap duk kat tgh2x padi lagi..mmg klau ptg2x best je lepak sini..macam ala2x lepak tepi pantai gak..tenang je..:) pastu malam kitorang berjalan kat kuala perlis reramai..seronok sgt..huhu..;)


 Bersama my 2nd family..hehe..

 Photoshoot dekat Kuala Kedah..

Model yg comel..huhu
Pantai Murni

Masa nak balik tuh rase sayu sangat..sedih pun ade..sempat aku berpelukan ngan syifa anak kak asz, farisha anak kak aida..macam2x mende aku dapat..ish depa neyh susah2x je...hehe..papepun aku bersyukur sangat, diorang terima aku ngan baik...InsyaAllah sumer akan berjalan ngan lancar...just lagi sorg akak hb yang aku lom jumpe...insyaAllah akan jumpe gak nanti...:)

Hadiah-hadiah yang aku dapat..dalam kotak tuh blause yang aku pakai tuh..hehe thank you to kak asz n kak aida..and thank you to farisha & fariz..thank you to kak hani jgk bawak ole2x dari Songkhla..hehe..insyaAllah next time fati lak yang follow pi sana..;) and very special to thank to my hb...kenalkan family yang best and sporting..insyaAllah hubungan kite kekal bahagia hingga ke akhir hayat...:)

2 comments:

  1. Hehe..best kan bila dpt dok dlm bendang..masa tu plak padi dh masak..dpt tgk dekat2x rupa padi yg sebenaq..klo ada lg bendang dpn rmh lg best..mmg tiap2x ptg dok lepak bwh pokok dpn rmh ja..

    ReplyDelete