Monday, March 18, 2013

First My Journey ~ || Terengganu ||

Assalamualaikum w.b.t..

Adoii napelaa malas sangat nak update blog..neyh baru rasa rajin..tapi nak citer something yang dah sebulan berlalu..hehe..biarlaa..yang penting, tu dah menjadi satu kenangan indah dalam hidupku..Cuti kali neyh sangat2x bermakna..seronok...plan menjadi bila my b dapat cuti seminggu gak...9hb Februari 2013 ~ 17 Februari 2013..sama2x keje company cina..so cuti pun ikut depa lorr..hehe..;)
First my journey ~  johor || pahang || terengganu.

Lepak kemaman, kakmar wat akikah my nephew Syed Ali Benyahya dekat umah che ani..Kakmar sangat sedih bile kakyam, abg jib and yus xjadi dtg...and supriseeeee.....diorang jadi gak datang akhirnya and selamat smpai kemaman dari jay bee dalam kul 9mlm..majlis pun dah abis..ape daa..haha...

 Alamak,lom pape lg dah ade anak dah..haha..:p

And esoknya bawak anak2x kakmar seramai empat org berjalan kat pantai kemaman..my fiance drive..aku pegang alia..adoii dah mcm btul2x bawak anak dah, mana yg merengek nak ais krim laa, hapelaa..huru hara gak kejap..hehe..


Malam tuh bertolak ke Kuala Terengganu..esok aku ronda-ronda seluruh kuala terengganu, bawak my hubby..kesian dia xpernah sampai..hehe..first pergi ke masjid terapung and sangat sedih bila tgk taman dia..dah macam tak terjaga mcm dulu..port lepak aku dulu..sedih sangat..masjid dah cantik..tapi keliling dia aduyaii...mintak2x next time aku pergi dah ok..mungkin cuaca xelok kot..huhu..pastu makan kat warong nurazila..baru nak pekena nasi kerabu, tpi xde lg pulak..pastu berjalan ke masjid kristal..nak masuk Taman Tamadun Islam RM20..

 Posing dpn kete kat batu buruk

Pastu malam lepak umah kakdah..kakdah masak ikan keli masak serai kunyit..sedap btolll..pastu aku masak sawi..adoii lapar pulak..teringat pulak lauk kakdah masak tuh..xjumpe lg setakat neyh kat kedai..mmg sedappp....resepinya sangat senang..tapi aku dh lupa pulak..nntilaa aku update yea..



Esoknye aku lepak ngan my b dekat batu buruk and janji ngan member2x nak jumpe..pastu gi rumah my bff Rabiatul Adawiyyah..tapi lupa nak take photo ngan dia..sedap sangat dok sembang..lama xjumpe...mcm2x mendelaa dok bcerita..huhu..


Cantikkan pic my b neyh..jadi model aku sat..huhu..

No comments:

Post a Comment