Tuesday, June 12, 2012

Birthday My Future Husband..;)

09 June 2012
Happy birthday to you yg ke 27...moga pjg umo, murah rezeki & sentiasa berada dalam kerahmatan & keredhaanNya...leh pulak ksengkekan time neyh...so aku just mampu belikan muffin yg "romantic" tapi kecewa sbb cair pulak cream dia...ampeh btul...mane taknyer, seharian duk dlm kete..hehe...sabaq jelaa..pastu aku create diary...aku mmg suke wat mende2x neyh..heheh...lain dr yg lain...huhu..tpi xperfect arr...byk mende missing..aduyaii...masa suntuk arr...yelaa,jari aku pn baru baik...klau x, nk wat pape pn ssh..nk mkn pn gune sudu..huhu..20hb ade appointment lg...insyaAllah pasneyh oklaa jari2x gue..mase siang aku ngan hb lepak kat taman merdeka...sorang2x jadi model sambilan..tgk pengantin2x tuh seronok sgt bgambar,kitorg pn sibuklaa nk bgambar gak..haha..bahagian practice...:p

 Model Part time..hihi

Malam tuh aku lepak kat danga bay ngan dia ngan kd...sblm tuh besday boy kena paw...belanje pizza..hihik...cian btul..:p


Sumer berjalan ngan lancar...tpi mmg sedihlaa tgk rupe muffin tuh...ampeh btoii...hehe..apepun happy sgt malam tuh...abah ngan ibu duk berleteaq je sbb cpt sgt balik..hihik..next timelaa insyaAllah...:) insyaAllah sumer berjalan ngan lancar...love you laa cyg...love you laa minah..(tetiber) :p

No comments:

Post a Comment