Sunday, November 20, 2011

Utara Ke Selatan Pulakk...hihi

19 November 2011 ~ 12.30pm

Today aku keje cam bese..tetiber tanpa plan dia nk dtg jb..heheh..aku pun pelagi, wat muke kesian ngan chew ling cakap xleh ot...hihi..and then aku pun chow arr gi larkin..lepas dia sampai tuh aku pun bawaklaa dia jenjalan..dia excited je..hihi..sabar eh awk..haha..tapi kitorang xkemana pun..masa sekejap sgt.

.

Dah jalan-jalan, lapo..sempat makan mee rebus haji wahid..pastu beli air cool blog..my pebret..hehe..tapi makan yang dekat smart..nak gi mkn kat angsana,hujan lebat giler time tuh..petang tuh kitorang round kat bandar johor bahru...pastu singgah solat Asar kat masjid Sultan Abu Bakar..perghh sunyi giler masjid tuh..huhu..dh ptg sgt kot...kul 6pm baru nk solat..ape nak jdi arr.. heheh..pastu kitorang pi lepak kat marina club danga bay...cantik btoi pemandangan dia kat sana..lepak2x pastu nk maghrib..kitorang gerak pi masjid tdi..alamak,dia pulak yang lebih arif jalan nak menuju ke masjid tuh..haha wat malu je..:p susah betullaa nak ingat jalan..aduyaii...



So far pertemuan ari neyh best sgt..so dapatlaa awk kenal mcmane jb yea..hehe..ade rezeki kite pi Singapore lak erk..huhu..kite pi ramai2x..menarikk..:p semoga hubungan kite akan sentiasa dilindungi and direstui Ilahi..thanks kerana hadir dalam idup neyh..xpelaa, insyaAllah saya tak kurus lagi arr pasneyh...dah naik 3kg dah..awk janganlaa suh sy naik 30kg..nanti awk xnak ngaku saya marka awk..huhuhu..;) papepun lep u lahh..hihi..haa lg satu lupa nk citer,tangan aku lebam tau sebab kena jam dia yang gedabak tuh..huhu cakittt...mninggalkan kesan tau..kenangan beb..heheh..:p


Photoshoot by: Leely Vai ~ Nikon D5100

10 comments:

  1. owh dia datang boleh cancel OT.. nanti kakyam balik tak cancel OT siappppp.......

    ReplyDelete
  2. hihik...baikkk...kompem cancel...tpi ngan syarat kakyam kena blanje same ngan nilai ot lorr...xpe,dpt magnum almond pn ok dh..:p

    ReplyDelete
  3. ala kak yam bkn slalu sy pi johor..skli skla dia cancel coti xslh kan ..hehehe...pi sana pon xplan apa....to fati tq very much sbb sudi amik n bwk sy jln2 kat jb....insyaallah klo ada rezeki sy pi sna lg....

    ReplyDelete
  4. wc...sy menanti kedatangan awk utk kedua kalinyer..hihi...:p

    ReplyDelete
  5. alahai yam ni..tak fhm tol org tgh bercinta...bukan selalu sekali sekala jek...bile yam nak belanja k.dah mkn ni..bile nak dtg trg?

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah ade rezeki nk gak lepak kat ganu...pasal blanje tuh xkisah sgt...tong2x je..tpi masalahnyer cuti xde lorr..syg arr klau cuti kena potong gaji..huhu

    ReplyDelete
  7. Tahniah bro...:)
    saya sudah.. anda? :)

    ReplyDelete
  8. wahwah!!! semat aih marka depa...hehe.

    ReplyDelete
  9. waa..baekny..ckp ngan kakyam sy sy gitu..hahah...
    wehh..dhla gi jb xajak, tau2 dh smpai sane..hrtu jnji ape ntah, xbg siapp..hahaha...
    minah..smart r lu edit gambo..ade style la..syiok je tgk...

    ReplyDelete
  10. hehe..lu neyh...mcm xfaham2x pulak...mamat neyh kan skima...hihi..tulaa,neyhlaa keje gue...pah ceroh duk edit pic...laptop neyh ibaratkan nyawa gue tau x..huhuhu..:p

    ReplyDelete