Wednesday, October 19, 2011

Blurr~~

Lame xupdate blog neyh..hari neyh baru rase ade mood nk update..agaknya sebab bosan yg tahap xleh handle kot...dh xtau nk watpe...heheh...line has been interupted..arghh bosan btul..jap lg line internet neyh pun slow2x arr kena cut..heheh...xpe2x,esok settlekn sumer..disiplinkan diri anda,jangan tangguh2x lg..xde pape pun yg menarik yg nk dikongsi bersama...just nk bgtau yg gue sedang angau di waktu ini...haha..ops salah..erm bukan pasal tuh..tulaa,gue nk citer yg gue telah melakukan kesilapan di tempat keje...aduiyaii...xtau arr camaner nk settle kes neyh...

Gue pun xtau arr pe yg gue pikir time tuh,agaknyer excited sbb nk mnyambut bulan pose..dhlaa job singapore,nak hantr ke iran...problemnyer gue tukar nombor barcode tapi gue xtukar
line barcode tuh...adoii...mase kak ain check,kak ain dh tegur barcode no salah...gue pun tukar jelaa no dia..pastu terus wat silinder...pastu kaksu check plastik proofing yg dah siap,barcode tuh xleh scan,skali kak su lepas je..adoii kcewa btul...and customer dh siapkan packaging product tuh 100,000 plastic..gue salah 3set...so 300,000 wehhh!!! xtaulaa mcmane customer deal ngan customer di iran sana...andaikata klau customer di iran xleh terima and nak mintak claim kat fujiroto,gue xtaulaa brape amount dia....tpi yg pasti mmg nilai yg besar and paling besar yg penah ada..adoii...tdi chewling dh slow talk ngan gue..nasihatkan gue supaya lebih fokus and alert bile wat keje...gue pun mngaku gue xdisiplin sejak akhir2x neyh..asyik dtg lambat je..pastu asyik bbual..haduhh...tpi alhamdulillah,bulan october neyh skali je gue tlewat...tu pn sbb traffic jam...calling from him has to be my alarm...heheh..thanks sgt2x..:)

Balik pd kes tdi,chew ling kata klau customer iran leh trima,so its really a good news....tpi andaikata klau pihak diorg xleh trima,hmm....chew ling terpaksa keluarkan warning letter pd gue...sedihnyer....:'( adoiii Ya Allah,gue takut sbnrnyer...mintak2x laa diorg leh terima..mmg klau xleh terima,mmg confirm meeting tgempar akan diadakan..aduhh...alamak,bgenang lak air mata...mbayangkan kmungkinan2x....neyhlaa akibatnya klau byk main time keje...hmmm...chew ling byk backup gue...kes dtg lambat pn,dia byk slow talk ngan gue...siap msg pg2x nknyer suh gue dtg awal...thanks so much my leader...gue bsyukur sgt dpt asst manager merangkap leader gue yg terlalu understanding...:')



Akhir bulan 11 neyh kemungkinan leely akan transfer ke kl..Alahaii sedih btul..hilang geng sorang..nak wat photoshoot pun xjadi dhlaa..huhu..pasneyh gue akan menjadi seorang yg pendiam balik..huhu..siap arr nnti akan terdengar sore2x sumbang yg mbosankan...hmm...minah and mamat kepoh mulut murai mcm2x ada...sbr jelaa yea...heheh..aku mmg penyabar orgnyer...haha...penyabarlaa sgt..leh pulak ari tuh baran...dh lama xbaran neyh..hihi..bahaya gak bile baran neyh...angin satu badan...serban kepala gue weh...heheh...dh lame giler arr xbaran gitu...ish3x...dhlaa akhir2x neyh gue asyik sakit je...pasneyh kena makan makanan mcm budak2x je...langsung xleh mkn pedas skit...huhu..klau sakit perut je ok lg..neyh leh pulak nk pitam sumer...pastu muntah bkali2x...aduii klau camneyh gaya,bile arr nk gemuk...nk bsanding nnti kurus kering xcun arr...heheh..xpelaa,yg penting gue tgh risau pasal barcode tuh....hadeyhhh...!

No comments:

Post a Comment