Friday, September 23, 2011

Raya o0o Raya~~

Oleh kerana DSLR dh jadi milik gue,maka dengan bangganya gue snaplaa picture dengan banyaknya..heheh..seronok tahun neyh,banyak pic yg gue amik..tapi yg xbestnye xcomplete sbb nadiah ngan kd xde....nadiah ok lg arr,ade gak pic beliau 2hari raya...tpi kd langsung xde...mari sebak btul...sabar eh minah...InsyaAllah next year if panjang umur,dapatlaa kite berkumpul ramai2x yea...kasi complete...kemungkinan jugak time tuh dah tambah sorang dua ahli keluarga..haha..insyaAllah...


Neyh time dah nak bertolak ke terengganu. Sempat lg bergambar jap..hehe...ibu sampai xsempat nak tukar seluar beliau..hehe..


Sibotak yg cumilll...:p
First time gue drive sendiri, dr kluang ke kemaman tanpa bantuan sesiapa..hehe..tengok kakyam tido sedap sgt ngan berbungkus sweater merah putih kesayangan gue yg berharga rm5, maka xjadilaa gue kejutkan beliau..hehe..seronok gak layan corner skali skala dengan BMK gue..abg jib ckp gue corner cantik kat selekoh..hehe bangga jap...:p smpai kemaman lebih kurang 6.15pg, kitorg pun berebut bilik air nak amik air semayang...pastu jemaah reramai...seronok btul..pastu bgn pg cik ani wat nasi telur ngan nasi lemak...perghh mmg layan...duk kemaman mmg seronok sgt..heheh





Raya first ngan kedua byk gaklaa rumah kitorang gi..gue dpt byk gak duit raya..haha..mcm budak2x pulak...taun neyh seriously gue sengkek..yelaa,dah byk perabis ke kereta...prepare jalan jauh beb..hehe..pastu balik jb gi beraya umah kak ain fujiroto...sempat gak snap pic raya kat fujiroto...hehe...









Before Raya~ Esok cuti!! yeayeahh!!

So far raya tahun neyh ada best, ada xbest..beselaa lumrah kehidupan..bkn semua nk happy je..sometime ada gak sedihnye...nk tinggalkan bulan ramadhan pun sedih...nak tamatkan bulan syawal pn terasa sayu...gi ke trganu,setakat kemaman je happy,smpai kuala terengganu....erm ntahlaa,xtau nak ckp camaner...biarlaa,sumer dh lepas...tapi gi umah alang seronok gak,dapat ketupat satu dozen..heheh..sungguh sedap ketupat yang mak beliau buat itu..papepun yg penting kami satu family mpunyai ikatan yang sgt teguh dan hubungan yang sgt rapat..insyaAllah biarlaa berkekalan hingga ke akhir hayat..biarlaa orang nak kata ape,yang pasti kami yg lalui dan rasai......buat my bro,banyakkan bersabar yea...alahaii tetiber gue sayu pulak...erm...xsangka biler sumer neyh berlaku...terengganu lain, johor lain....Ya Allah Ya Tuhanku....teguhkanlaa iman kami sekeluarga....amin yarabbal alamin....

6 comments:

  1. lex ar beb ...cool laaaa....nice all pictureee

    ReplyDelete
  2. Very nice pics ....

    ReplyDelete
  3. layan tgk gmbr...tp sedih la plk ayat2 last tu...huhu

    ReplyDelete
  4. layan tgk gmbr...tp sedih la plk ayat2 last tu...huhu-abg mad la said nape tibe2 fati plk said?

    ReplyDelete
  5. alaaa lupe nk sign outlaa tuh..heheh..best erk tgk pic2x neyh...sapelaa editor dia..hihik...:p

    ReplyDelete