Monday, March 21, 2011

Aku sedang dalam khayalan....


Now...alhamdulillah...segalanyer dh settle...si dia xkacau idup aku lg...mungkin dia dah leh terima setiap ketentuan Ilahi...mmglaa,bcinta bagai nak nak gile...mungkin 3taun tuh xberapa nak lama,tpi ckup arr dugaan2x yg terpakse dterima..terlalu banyak kenangan pahit manis, suka duka..just aku doakan semoga dia bertemu ngan insan yg leh terima dia seadanya ... InsyaAllah..sama2xlaa kite doakan dia ye...huhu..


Skang neyh seriously aku tak paham ngan diri aku...apelaa masalah aku lg skg neyh..dh settle satu pkara dtg lg perkara yg xsepatutnye...aku sedang mengigau di ketika ini..hehe..start dh merapu..xdelaa,nape perlu aku ade perasaan pada someone yg aku langsung xkenal sape dia,mcmane rupa dia n papelaa.....nape ek???SF....My God...aku dh tau dh dia reject aku sbb dulu aku penah jual mahal...ampeh...skang mnyesallaa pulak..ntahlaa,dr ape yg aku dpt bayang dia mmenuhi ciri-ciri jejaka idamanku..hahaha...tpi aku rase aku hanya bermimpi...ntah2x dia jauh dr yg aku sangkakan..hehe...alaaa...tpi nape aku nk kena jatuh cinta ngan dia?rase mcm penah je jumpe dia..agaknye dia ade kot mase majlis kakmar ngan abg am..aduhaii..

Now aku just doa moga Allah kurniakan aku someone yg terbaik...mungkin SF tuh bukan yg terbaik utk aku..so watpe lg aku nk thegeh2x kat dia..mcm xde makne je..ntahlaa,klau de jodoh xkemana..(still harap lg tuh..heheh)..;p


4 comments:

  1. jangan terlalu overses about love someone......kenal ati budi btol2 bru la ambil keputusan yg bernassss...jngn tlalu ikotkan perasaan...takot nanti jika anda yg merana kelakkkkk....all the best kkkkkk

    ReplyDelete
  2. jngn terlalu mengharap menda yg tak pastiiii...takot nanti makan ati sndriiii and merana kemudian hariiii.....;)

    ReplyDelete
  3. jangan terlalu mudah untuk jatoh cinta .....blajar la dari kesilapan yg dilalui ......jngn skali ambil langkah tangkap muat utk dicintaiiii...takot nanti diri sndri merana nantiii...kenal hati budi dan kenal drinyer btol2 bru la ambik kputusan sewajarnyerrrr.....fikir2 kan laaa....selamat beramallllllll......peaceeeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. SMHSH 29.October.2011 kini dan selamanya....;)

    ReplyDelete