Sunday, October 7, 2012

Daku kembali~~ ;)

Assalamualaikum wbt...waaaa lama gile tak update blog...2bulan lebih kot...now baru ade mood nak update..banyak gak cerita yang ingin dikongsikan bersama..dari puasa, raya sampailaaa skg...and kebanyakannya erita yang happy2x je..heheh...tapi yang sedihnyer keyboard huruf C...dah nazak neyh..adoii...nak kena tukar ke neyh??terpakse berhati2x nak menaip..takleh lelaju..iak aing..faham x ape tuh? sebenarnya cicak cacing..tapi huruf c dah hilang..haha..kena tekan kuat2x..baru ok..diam xdiam dah setahun lebih dah my asus neyh...;) ok, change topic...

Alhamdulillah, kini hampir 2bulan ku sudah bergelar tunang kepada Syed Mohd Husairi..dan insyaAllah hubungan kami akan sentiasa dilindungi dan diberkati Allah swt..sumernyer berjalan ngan lancar. Cuma yang kecewanyer family si dia dtg sekejap sgt..xsempat nak berbual mesra, berkenal-kenalan..Ingat dapat gak lepak2x ajak pi minum kat kg melayu ke pandan city ke...menarik gak..bkn senang dapat turun ramai2x camtu..kedah jb..jauh tuh...mau tak kebas punggung2x yang ade??huhuhu...Tapi neyhlaa salah satu kenangan manis and kelakar yang takkan dapat dilupakan yang aku rase nk sgt kongsi..Jeng jeng jeng...;)

Permintaan abah, abah nak kenal dulu ngan family dia before bertunang. and aku discuss ngan dia, dia pun ok..tolak awal skit..Family beliau dah bertolak dari kedah awal pagi ke johor bahru..tapi disebabkan mase tuh raya ke-3, jalan sesak sangat, sumernyer dah sibuk nak balik ke destinasi masing-masing. tapi xpelaa, diorang rilek je..satu van, satu exora..aku msg dia, tanya kat mana..pukul 5 lebih ptg baru smpai kl..opsss dalam hati aku tertanya2x, pukul brapa dia nk smpai...hehe..aku ckp ngan abah, mungkin dia lambat skit sbb jalan sesak..abah ok je..fuhh lega..abah ckp tak kisah, yang penting dia selamat smpai..dlm pukul 6 lebih tuh dia msg aku, dia ckp perjalanan kl-jb jem sgt...alamak yeke? aku dah sakit perut..adeyh..pukul berapa lak sampai neyh..hehe..rumah aku rilek je...dah malam pun masih terang benderang...pulak tuh, sumer tak tido lg..mmg meriahlaa rumah..at last, yang di tunggu2x pun akhirnya tiba di depan rumah..waaa terrorlaa dia leh ingat jalan..goodboy..:)



Last2x mereka pun sampai....tuuuu diaaaa....pukul 2.30am....heheh...dop rajing agi..merisik time tuh..heheh...nak wat camaner, perjalanan kite xleh nk tepat..xtau perjalanan camaner..abah pun xkisah..sumer pun segar je..mcm baru pukul 9mlm..heheh..hari neyh dlm sejarah..so esoknyer mereka smpai lepas zuhur..and majlis pertunangan di jalankan secara bersederhana je..alhamdulillah sumernyer beres...pandai pulak kakyam ngan kd duk make up aku..xperlu nak susah2x upah sape2x make up..kan jadi macam opera cina pulak xpun mm badut..hahah..;)


InsyaAllah perjalanan hubungan aku dan dia takde masalah..semoga jodoh kami berpanjangan..amiinnn...:)

Taaa daaaa.....inilaa wajah yg membuatkan dalam hatiku ade taman...hihik...:p

1 comment:

  1. cayalahhhh...semoga bahagiaaaa hgga akhir hayattt...alll the besttttt bebbbb...toink3

    ReplyDelete