Saturday, March 3, 2012

My Lebly DorAemOn~


Assalamualaikum...
Dah lama gile aku tak update blog..dekat nak 3week lappy aku berada di tangan orang yang tak dikenali, bagaikan hilang nyawa aku tanpa lappy kesayanganku di sisi..(lebih ar tuh)..:p mungkin citer neyh dah basi...tapi xkiralaa..aku nak gak update..heheh..27 Januari 2012. dh dekat 2bulan berlalu..tapi masih segar di ingatan and terbayang2x kenangan time hari tuh..hehe..

Aku janji ngan dia kul 8.30 kat kl sentral..ingat leh gak smpai awal terus naik bas...skali bas kul 11pg...lmbat gile..last2x kitorang pi naik kat gombak..tuh pun naik teksi...dr rm10 terus jadi rm40..xpelaa,asalkan leh sampai awal..karnival start kul 10pg..smpai kul 11 lebih kat genting..excited gile tengok doraemon2x yang ade...tapi barang2x dia mahal2x arr..ampeh btul..nasib dapat kad Touch & Go free..pastu aku beli lanyard..

Lanyard & Kad touchNgo
Bila aku naik pentas nak bergambar ngan doraemon yang comel tuh, tetiber DJ tuh leh cakap camneyh, "baru saya boleh cakap melayu kerana ada satu couple melayu yang datang"..aduii kan dah sumer bantai gelak..buat malu je..tapi memang betul, aku tengok keliling, rasenyer aku ngan dia je melayu..haha..sumernyer cina..ish3x..takpelaa, kerana doraemon kesayanganku, ku sanggup meredah lautan api, meredah onak dan duri..huhu..:p

Balik dari karnival tuh, terus menuju ke ICT...tak penah jejak lagi ke situ..menarik gak tempat tuh...banyak lampu..tapi aku tak reti nak snap pic cantik2x..duk kat situ dah macam kayangan dah..haha..leh tak sewa kat situ sehari, nak wat majlis kahwin..huhuhu..:p ok, abis dah citer..terima kasih erk awak sebab teman saya jalan2x sehari tuh...balik jb terus demam 5hari..heheh..sori yea awak, saya neyh memang takleh kena sejuk ngan angin malam sangat..senang sakit lorr..huhu..antibodi tak kuat..aduyaii...

3 comments:

  1. nice picture ...i like it

    ReplyDelete
  2. tapi macam salah word jek..hahaha...
    sabar eh fatie... "annoy" tuh tak sesuai...;p

    ReplyDelete
  3. xlaa...tuh fati tiru kata2x madah...heheh..tulaa,rase mcm xkena je..tpi hentam jelaa..:p

    ReplyDelete