Monday, June 13, 2011

aku & Cinta~

Tengah2x kebosanan,dapatlaa idea utk create movie yg syok sendiri..haha..lagu neyh hanya luahan hati aku..tapi xde papepun...everythings fine...aku rase aku dh semakin kuat utk hadapi neyh sumer...pengalaman mengajar aku erti menilai kehidupan yang sebenar..xseharusnya aku melemahkan diri aku ngan buang air mata yg xde makna..aku harus sentiasa muhasabah diri aku and mungkin ngan cara neyh aku leh mematangkan diri aku...aku xleh nak nilai keburukan org,jika mampu,tegur...klau tak just istighfar banyak2x n cuba cari pulak keburukan kite sendiri...InsyaAllah hidup neyh akan lebih bermakna...ketenangan yang dicari akan sentiasa dimiliki...:)

Aku pasti satu hari nnti akan hadir seorg insan yg dapat mengisi kekosongan ini...yg penting aku kena sabar and sentiasa berdoa supaya dapat yg terbaik...InsyaAllah..kalau tetiber SF yg terbaik utk aku,aku akan terima dia seadanya...haha...berangan pah cerohhh...:p

2 comments: